FAQ

Co się stanie, jeśli moja przesyłka dotrze z uszkodzeniami ?

Przed odbiorem paczki prosimy o odnotowanie ewentualnych uszkodzeń na piśmie lub na urządzeniu elektronicznym dostępnym u kuriera (tablet, smartfon). Nie możemy uwzględnić reklamacji, jeśli przesyłka zostanie odebrana bez zgłoszenia reklamacji.

Prosimy o zrobienie zdjęć zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej strony opakowania podczas otwierania. Jeśli uszkodzenia opakowania są widoczne, należy sprawdzić czy towar pozostaje w stanie nienaruszonym.

Prześlij nam zdjęcia i listę brakujących/uszkodzonych elementów e-mailem na adres bartosz@slowine24.com

Po otrzymaniu wszystkich powyższych informacji rozpoczniemy procedurę windykacji zgodnie z protokołem i umową z firmą kurierską i dokonamy odpowiednich uzgodnień dotyczących odszkodowania lub wymiany towaru.

Chciałbym zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia

Wyślij do nas e-mail na adres bartosz@slowine24.com . Należy pamiętać, że dane zamówienia możemy zmienić tylko przed złożeniem zamówienia – zazwyczaj jest to przed godziną 10:00 dnia następującego po złożeniu zamówienia. Następnie należy złożyć wniosek o zmianę bezpośrednio w firmie kurierskiej, na podstawie jej e-maila z powiadomieniem o dostawie.

Czy mogę zamówić dostawę poza Polskę ?

Tak, wysyłamy do wszystkich krajów członkowskich UE. W przypadku wysyłek poza teren UE prosimy o kontakt poprzez e-mail: bartosz@slowine24.com, ponieważ musimy zorganizować odprawę celną win przed wysyłką.

Kiedy otrzymam moje zamówienie ?

Standardowa dostawa krajowa wygląda tak:

  • zamówienie składasz w dniu roboczym A przed godziną 17:00 (np. poniedziałek). Kurier odbiera paczkę w dzień roboczy B. (np. wtorek) następnie doręcza do centrum przesyłek międzynarodowych, gdzie przesyłka jest kierowana do Polski.

Zamówienia nie są obsługiwane w dni wolne od pracy ani w weekendy. W tych przypadkach proces przebiega w następujący sposób:

  • składasz zamówienie w weekend lub w święto. Kurier odbierze przesyłkę dopiero pierwszego dnia roboczego następującego po tym okresie świątecznym. Dostawa w kolejnych dniach po zakończeniu świąt/weekendu.

Standardowy, średni czas otrzymania zamówionej przesyłki od momentu zakupu win do dostarczenia ich pod wskazany adres wynosi 4 dni robocze.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl