Nasza siedziba w Poznaniu

ul. Jana Brzechwy 26
60-195 Poznań

Skontaktuj się z nami!

    FAQ

    Co się stanie, jeśli moja przesyłka dotrze z uszkodzeniami ?

    Przed odbiorem paczki prosimy o odnotowanie ewentualnych uszkodzeń na piśmie lub na urządzeniu elektronicznym dostępnym u kuriera (tablet, smartfon). Nie możemy uwzględnić reklamacji, jeśli przesyłka zostanie odebrana bez zgłoszenia reklamacji.

    Prosimy o zrobienie zdjęć zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej strony opakowania podczas otwierania. Jeśli uszkodzenia opakowania są widoczne, należy sprawdzić czy towar pozostaje w stanie nienaruszonym.

    Prześlij nam zdjęcia i listę brakujących/uszkodzonych elementów e-mailem na adres bartosz@slowine24.com

    Po otrzymaniu wszystkich powyższych informacji rozpoczniemy procedurę windykacji zgodnie z protokołem i umową z firmą kurierską i dokonamy odpowiednich uzgodnień dotyczących odszkodowania lub wymiany towaru.

    Chciałbym zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia

    Wyślij do nas e-mail na adres bartosz@slowine24.com . Należy pamiętać, że dane zamówienia możemy zmienić tylko przed złożeniem zamówienia – zazwyczaj jest to przed godziną 10:00 dnia następującego po złożeniu zamówienia. Następnie należy złożyć wniosek o zmianę bezpośrednio w firmie kurierskiej, na podstawie jej e-maila z powiadomieniem o dostawie.

    Czy mogę zamówić dostawę poza Polskę ?

    Tak, wysyłamy do wszystkich krajów członkowskich UE. W przypadku wysyłek poza teren UE prosimy o kontakt poprzez e-mail: bartosz@slowine24.com, ponieważ musimy zorganizować odprawę celną win przed wysyłką.

    Kiedy otrzymam moje zamówienie ?

    Standardowa dostawa krajowa wygląda tak:

    • zamówienie składasz w dniu roboczym A przed godziną 17:00 (np. poniedziałek). Kurier odbiera paczkę w dzień roboczy B. (np. wtorek) następnie doręcza do centrum przesyłek międzynarodowych, gdzie przesyłka jest kierowana do Polski.

    Zamówienia nie są obsługiwane w dni wolne od pracy ani w weekendy. W tych przypadkach proces przebiega w następujący sposób:

    • składasz zamówienie w weekend lub w święto. Kurier odbierze przesyłkę dopiero pierwszego dnia roboczego następującego po tym okresie świątecznym. Dostawa w kolejnych dniach po zakończeniu świąt/weekendu.

    Standardowy, średni czas otrzymania zamówionej przesyłki od momentu zakupu win do dostarczenia ich pod wskazany adres wynosi 4 dni robocze.

    Skontaktuj się z nami

    Phone: +48 506 038 864
    Email: bartosz@slowine24.com

    Adres: ul. Jana Brzechwy 26
    60-195 Poznań

    IT4Business Bartosz Makles

    Winawulkaniczne.pl

    NIP: 514-000-41-30